Ga naar inhoud

Laptop opnieuw installeren


Aanbevolen berichten

Ik probeer een laptop opnieuw te installeren maar kom hierbij een aantal fouten tegen: - Windows XP orginele DVD en code zegt dat deze bestanden mist - Nu staat Windows XP erop maar wel met missende bestanden - Hij heeft onderin geen netwerk icon ook al heb ik verbinding met de kabel, hij zou ook verbinding moeten kunnen maken met het draadlose netwerk (wifi aanwezig + drivers aanwezig). Ook bij het netwerkcentrum geen icons aanwezig. - Bij het installeren van Windows 7 geeft die weer de fout verschillende bestanden te missen en niet verder te kunnen. Deze setup sluit zich zelf ook af. Ik weet echter wel dat dezelfde versie wel op een andere pc draaide. Zouden jullie weten waardoor al deze verschillende fouten komen en of hier een oplossing voor is. Ben nu al behoorlijk wat uur bezig maar kom geen steek verder.
Link naar reactie
een paar gedachten: is de laser van de dvdspeler wel schoon? soms is een kleine ongerechtigheid op de cd al een oorzaak dat bestanden worden gemist. dat los je soms op door op een andere pc even de cd te kopiëren naar hd en vervolgens een nieuwe cd te branden. ontbrekende icoontjes: zou te maken kunnen hebben met ontbrekende drivers voor in dit geval de netwerkadapters. wat zegt aparaatbeheer?
Link naar reactie
[quote:072dc3d799="peterkramer"]In mijn ervaring is in dit soort gevallen het geheugen niet goed meer. Doe een test met memtest en sluit het uit of bevestig dit hiermee. www.memtest86.com[/quote:072dc3d799]helemaal mee eens, een hardnekkig virus diep in de harde schijf zou ook nog kunnen. Dan moet je werkelijk een totale format doen en de bootsector nog eens opschonen door hem via een boot CD met virus/trojan scanner op te starten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...