Ga naar inhoud

boot probleem


Aanbevolen berichten

Met de installatie cd kan ik alleen maar Windows opnieuw installeren en geeft geen andere opties. Ook heb ik een programma geprobeerd ,dat mij in het verleden wel geholpen heeft en dat is Easy BCD 2.1.1 . Maar nog steeds heb ik bij het opstarten alleen de mogelijkheid W XP te starten. Zit er ergens nog een konijn in de hoge hoed ? :(
Link naar reactie
[quote:f886244d5d="Troef"]Met de installatie cd kan ik alleen maar Windows opnieuw installeren en geeft geen andere opties. Ook heb ik een programma geprobeerd ,dat mij in het verleden wel geholpen heeft en dat is Easy BCD 2.1.1 . Maar nog steeds heb ik bij het opstarten alleen de mogelijkheid W XP te starten. Zit er ergens nog een konijn in de hoge hoed ? :([/quote:f886244d5d] hoe doe jij dat dan . je moet wel opstarten via F8
Link naar reactie
Via F8 krijg ik een aantal opties, maar geen herstelaktie; wel o.a. de volgende :"enable boot logging"en "directory services restore mode", maar beiden leiden tot het scherm waar gekozen moet worden op welke partitie Windows 7 geinstalleerd moet worden !!! Misschien nog belangrijk : het tooltje Easy BCD geeft als begin situatie "no entries listed in the bootloader" Is er nog hoop ? :D
Link naar reactie
Oeps..... nou zie waarom jij een "oude rot" bent en ik nog lang niet ...! Okay terug naar het probleem : W7 opstarten in de Save Mode geeft de volgende foutmelding "Kan de bootstrapinstelling van Windows PE die in het antwoordbestand voor installatie zonder toezicht is opgegeven niet toepassen" Opstarten in de modus "laatst bekende goed draaiende configuratie" komt weer uit in het scherm waar W7 geinstalleerd moet worden. Ik hoop ,dat de bal die in jouw doel ligt uitgetrapt kan worden ???? :x
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...