Ga naar inhoud

mailen in windows7


Aanbevolen berichten

Ik heb net een pc met windows7 gekocht en wil nu graag met outlook of windowsmail mailen(pop mail). Weet iemand hoe ik windowsmail kan activeren in windows7. Ik heb helaas niet veel verstand van computers dus als jullie een antwoord hebben graag in jip en janneke taal :D . Ik heb op sommige forums al instellingen gelezen maar dat is voor mij niet geheel te volgen. Alvast bedankt.
Link naar reactie
bedankt voor de oplossing. Gelukt. Misschien hebben jullie ook het antwoord op de volgende vragen. Ik heb adobe digital editions moeten instaleren ivm een e-reader. Op mijn oude pc was dit geen probleem maar op mijn nieuwe krijg ik een fout melding wanneer ik de pc moet autoriseren. De melding heeft te maken met de tijds zone/instelling van mijn pc, heel raar want de tijd en tijdzone is correct ingesteld. Weet iemand raad? Daar naast zie ik mijn start overzicht 2 icoontjes van windows IO, nl: normale IO en IO 64 bits. Weet iemand waarom deze 2 zichtbaar zijn en wat is het verschil?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...