Ga naar inhoud

windows 7 - harde schrijf blijft ratelen


Aanbevolen berichten

Sinds enkele dagen blijft de harde schijf van mijn pc alsmaar ratelen. Hij is continue actief. Ik heb de virusscanner, ccleaner en spybot in safe mode laten draaien, indexeren uitgezet, maar de harde schijf blijft maar actief. Zelfs in het aanlogscherm. De pc is daardoor ook trager :-( Wat kan hiervan de oorzaak zijn, en nog belangrijke, wat kan ik doen om het te verhelpen?
Link naar reactie
Pceetje, hier komt de lijst Outlook.exe explorer.exe firefox.exe dwm.exe beid35gui.exe SynTPEnh.exe TrueImageMonitor.exe sstray.exe Searchprotocolhost.exe ituneshelper.exe taskmgr.exe taskhost.exe ccc.exe caudiofilteragent.exe mom.exe caudiofilteragent.exe taskeng.exe unlockerassistant.exe csrss.exe syntphelper.exe afom.exe
Link naar reactie
Daar staan eeen hele hoop dingen in die ik niet ken, maar dat is noet verwonderlijk. Ik zou een HJT log maken en in privacy&beveiliging posten, mss dat de mensen daar zomaar iets vreemds opmerken. En je schijf al gecontroleerd met een tooltje van de fabrikant? Je zegt niet hoe oud die is, mss loopt hij wel op zn laatste benen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...