Ga naar inhoud

Hoe Internet Explorer opmerkingen uitzetten


anoniem

Aanbevolen berichten

My penny. http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/Internet-Explorer-9-Notification-bar-frequently-asked-questions Er zou een optie zijn om de tijd in te stellen. http://answers.microsoft.com/en-us/ie/forum/ie9-windows_7/how-to-stop-the-message-saying-speed-up-browsing/6bba48a0-0476-e011-8dfc-68b599b31bf5 Alternatief.... => andere browser
Link naar reactie
Wat betreft het gedrag van IE9 met steeds die waarschuwing "[b:66a0e9cc30][i:66a0e9cc30]Maak Internet Explorer sneller door invoegtoepassingen uit te schakelen[/i:66a0e9cc30][/b:66a0e9cc30]", dat kun je veranderen, maar die mogelijkheid zit raar verstopt: Alt \ Beeld \ Werkbalken \ Opdrachtbalk inschakelen + Opdrachtbalk \ Extra \ Werkbalken \ Invoegtoepassingen uitschakelen \ \ "Maak Internet Explorer sneller door invoegtoepassingen uit te schakelen" \ Waarschuwing geven wanneer de vertraging door invoegtoepassingen langer is dan --> [b:66a0e9cc30]5,00[/b:66a0e9cc30] sec. + Beeld \ Werkbalken \ Opdrachtbalk uitschakelen Door dat instellen van dat "langer dan [b:66a0e9cc30]5,00[/b:66a0e9cc30] sec." ben je in het vervolg verlost van die irritante onzin-waarschuwing "Maak Internet Explorer sneller door invoegtoepassingen uit te schakelen". Bron: [url]http://www.websonic.nl/pctips/internetexplorer/ie_prestatiemonitor.php[/url] De melding "[b:66a0e9cc30][i:66a0e9cc30]er is een scherm dat veel geheugen gebruikt, zal ik dat uitzetten[/i:66a0e9cc30][/b:66a0e9cc30]", die je noemt, die ben ik echter niet tegengekomen met IE9, ik weet niet wat dat betreft. Wat je kunt doen, dat is de volgende keer dat je zo'n melding krijgt die [b:66a0e9cc30][u:66a0e9cc30]letterlijk[/u:66a0e9cc30][/b:66a0e9cc30] overnemen, en vervolgens een internet-zoekopdracht uitvoeren met exact die vermelding. Mogelijk vind je zo een tip waar je wat aan hebt. Kom je er achter wat de Engelstalige formulering van die vermelding precies is, zoek dan zo nodig ook daarmee eens verder. Nog grotere kans dat je daarmee een tip vindt waar je wat aan hebt.
Link naar reactie
[quote:0b0b9c7dc2="Ralph Bertram"]Ik heb het ingevoerd. Nu maar afwachten of de meldingen weg blijven. [/quote:0b0b9c7dc2]Die meldingen "Maak Internet Explorer sneller door invoegtoepassingen uit te schakelen" die zullen (wanneer er geen vertragingen van 5 seconden of langer optreden) nu niet meer voorkomen. Een melding zoals "er is een scherm dat veel geheugen gebruikt, zal ik dat uitzetten", die je noemt, daarop heeft die bovenvermelde aanpassing echter geen effect, daarvoor moet je zo nodig nog even verder zoeken, zoals ik al aangaf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...