Ga naar inhoud

Welk e-mail programma?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, Ik gebruik al behoorlijk lange tijd Outlook 2007 voor mijn mail op mijn Windows 7 computer. Maar wordt hier de laatste tijd behoorlijk gestoord van. Nu ben ik opzoek naar een alternatief mail programma voor Outlook onder Windows 2007 uiteraard met de import functie voor het importeren van de mail. Alleen ik gebruik een stuk of 7 verschillende mail adressen. Ik wil niet voor ieder mail adres een eigen postvak in hebben e.d. Dus alle mail van de verschillende mail adressen moeten samen komen in 1 postvak in. Welk mail programma kan dit behalve Outlook 2007 ? Ik weet Incredimail doet dit maar dit is echt een programma wat je niet meer op je pc wilt hebben tegenwoordig. Maar welke wel. Thunderbird, Windows Live Mail maakt allemaal aparte postvakken aan. Het is mij in ieder geval niet gelukt om daar 1 postvak voor te gebruiken en. Het liefst ook in het Nederlands maar als het Engels is, is het ook geen punt.
Link naar reactie
Windows Live Mail downloaden, en installeren. Dan links bovenaan op het blauwe vakje klikken. Opties en dan E-mail accounts, en dan gewoon de scherm volgen met het invullen. Je blijft de account wel zien aan de linkerkant, die kun jevolgens mij niet verbergen. Heb altijd de snelle weergave aan, dus daar komen je mails allemaal binnen in 1 overzicht. Verwijderd jij daar 1, dan is de mail ook verwijderd in die account. Je kan dan eens in de zo veelste tijd de account ff belangs gaan. Om alles eens te verwijderen uit verwijderen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...