Ga naar inhoud

2 vragen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een windows 7 pc, heb 3 gebruikers accounts aangemaakt. Alle 3 adminstratorsbevoegheid, volledig beheer. Recent gaf de PC de melding bij het opstarten dat hij hersteld was was een ernstige fout. Bij een van de 3 accounts bleek de achtergrond van het bureaublad weg, ontbraken windows live mail (dus alle e-mails weg) en de explorer64 knop. Er is geen internet verbinding vanaf deze aacount. Bij de andere 2 werkt alles normaal. Ik wilde eerst via 'documents en settings' kijken of de live mail postmappen nog ergens te vinden waren, maar (1e probleem) de toegang werd geweigerd wegens ontbreken van bevoegdheden. Daarna heb ik via systeemherstel geprobeerd naar een vroeger herstelpunt terug te gaan. (2e probleem) Ook dit lukt niet, melding: systeemherstel mislukt bij kopieren van het registerbestand, foutcode:0x80070570 wie kan mij helpen, met dank rhavo
Link naar reactie
...je zou kunnen proberen met de cd van windows 7 (als je die hebt) op te starten (vanaf cd dus) en in het menu wat verschijnt de reparatie mogelijkheden proberen... live mail zul je dan misschien niet kunnen repareren omdat dat een los te installeren programma is maar misschien repareert de dvd wel iets anders waardoor mail weer wel opstart.. (heb rare dingen meegemaakt met windows en baadt het niet dan schaadt het ook niet)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...