Ga naar inhoud

Onderdelen Panda uit register verwijderen wel of niet doen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Afgelopen week had ik in windows onderhoud een melding mbt Panda IS. Ik gebruik Panda al een tijdje niet meer. Ik heb allerlei schoningsprogramma's geprobeert om de restanten uit het register te halen. Maar er werd niks gevonden. Ik heb een backup terugezet zodat ik de melding niet meer heb. Overigens is de melding onstaan nadat ik een veiligheidswaarschuwing voor een site (cdburnerxp) vanuit F secure kreeg. Nu dacht ik alles uit het register te gaan halen mbt Panda. Nu zie ik daar ook verwijzigen naar Panda staan vanuit andere software bijv. acronis. Bijv. ook onder ..legacy.. Panda boot driver, Panda anti dialer, Panda net dirver etc. Ik zie ook sleutels voor Norton, Norman terwijl ik nooit deze op de laoptop gehad heb. Je begrijpt dat ik wat huiverig ben om alles van Panda te gaan verwijderen. Is er een regel om ervoor te zorgen dat ik alleen die zaken van Panda kan traceren die te maken hebben met de oude installatie van Panda IS. vr.gr.
Link naar reactie
wat onder legacy staat kan je niet verwijderen, maar heeft bij mijn weten ook geen functie meer. wat je kan doen: handmatig alle panda-gerelateerde mappen in verkenner verwijderen (zet ook verborgen en systeembestanden aan in mapopties) en dan nog eens met ccleaner en eusing free registrycleaner de boel opschonen. want: registercleaners zoeken vooral naar verwijzingen in het register naar bestanden; als je die bestanden weghaalt (doorgaans blijft er enorm veel troep achter na netjes verwijderen!) zal de cleaner ook die verwijzingen killen.
Link naar reactie
Hallo, Ik heb alle mappen van Panda verwijderd en eusing cleaner gebruikt. Er werd verder niks van Panda uit het register verwijderd. Het meeste zit dan ook onder legacy's . Er is verder wel een boel andere shit verwijderd. Ik houd het effe in de gaten of ik de bedoelde melding in het onderhoudcentrum nog krijg. Bedankt voor de tip. vr.gr.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...