Ga naar inhoud

Windows start niet meer op


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds afgelopen vrijdag wil mijn laptop niet meer normaal opstarten. Ik was bezig om ondertitels te zoeken voor een film, en opeens kreeg ik allerlei windows defender pop ups en kon ik niet veel meer. Ik wou toen de laptop opnieuw opstarten maar dat ging niet. Bij het opstarten krijg je nu meteen de foutmelding: Windows failed to start. A recent hardware or software change might be the cause. To fix the problem: 1. Insert your Windows installation disc and restart your computer. 2. Choose your language settings, and then click next. 3. Click ''Repair your computer''. If you do not have this disc, contact your system administratot or computer manufacturer for assistance. File: \Boot\BCD Status: 0xc000000f Info: An error occurred while attempting to read the boot configuration data. Nu moet ik de cd nog even regelen, aangezien ik die zelf niet meer heb. Maar ik neem aan dat ik dan al mijn bestanden die op de harde schijf stonden kwijt ben, als ik deze cd gebruik? Is er nog een mogelijkheid om de bestanden te behouden? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Wat jij nodig hebt, is een dus een complete Win7 installatiedisk. Je kan jouw overeenkomstige Engelstalige versie van Windows 7 gratis downloaden. Het betreft complete versies, echter zonder installatiesleutel. http://techpp.com/2009/11/11/download-windows-7-iso-official-direct-download-links/ Wil je verder weten hoe nu de reparatie uit te voeren - kijk dan hier: http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=82853
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...