Ga naar inhoud

mac os x op windows 7?


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb windows 7 en ubuntu op me laptop staan en ik wil ook graag mac os x de nieuwste versie er op zetten is dat mogelijk ? want ik vind mac lekker werken en die krengen zijn best duur dus kan iemand mij dan even uit leggen hoe je dat op je laptop kan krijgen of youtube filmpjes vind ik ook best zo lang het nederlands is en niet virtualbox ofzo alvast bedankt Groetjes chris
Link naar reactie
Interessant project. Je hebt nu een dual boot laptop. Tijdens het opstarten kun je kiezen voor Windows 7 of voor Ubuntu. En eigenlijk wil jij tijdens het opstarten ook kunnen kiezen voor Mac OSX. Hum, daar zul je een zware dobber aan hebben. Volgens mij is het nog illegaal ook: "A. This License allows you to install and use one copy of the Apple Software on a single Apple-labeled computer at a time." Of het echt illegaal is, daarover verschilt men van mening. Het is zelfs mogelijk dat je hier op dit forum, vanwege mogelijke illegaliteit, geen hulp mag krijgen. Ik wil er geen discussie over gaan beginnen. Ik raad je in ieder geval af om te proberen om OSX op je laptop, naast Windows 7 en Ubuntu, te gaan installeren. Neem voor dit experiment een andere pc. De pc moet in ieder geval voldoen aan bepaalde voorwaarden (hardware). Je zult er eerst zelf veel over moeten gaan lezen, want installeren van OSX op een pc gaat echt niet zo eenvoudig als installeren van een willekeurige versie van Windows of Linux. Zelf gaan googelen dus. Zoektermen: "OSX op pc" of "Hackintosh" enz. Je schrijft dat je liever geen informatie in het Engels wilt, maar daar ontkom je nauwelijks aan. Er is veel meer informatie over dit onderwerp in het Engels beschikbaar dan in het Nederlands.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...