Ga naar inhoud

Problematiek met de pc


anoniem

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal, Een hele tijd offline geweest, want gelukkig weinig tot geen problemen. De laatste weken echter heel veel lastig gedoe met de laptop. Deze loopt vaak vast, naar aanleiding van verschillende handelingen: *het zetten in de slaapstand *het bellen met Skype *het bekijken van een uitzending van RTL online *na het opstarten De computer start dan wel gewoon op (XP), maar loopt vast op het moment dat het bureaublad met de pictogrammen geladen moet worden. Hij laadt dan alleen de foto die ik als achtergrond heb. Na uitzetten en opnieuw opstarten, werkt deze meestal nog niet. Ik zet em dan weer uit (met een druk op de knop) en start de veilige modus. Dan kies ik voor systeemherstel en start opnieuw op. Meestal doet de pc het dan weer een tijdje. Erg lastig allemaal en het lijkt me ook niet bevorderlijk om steeds de computer uit te zetten met de knop. Antivirus al gedraaid, wat gevonden en gedelete, maar probleem blijft. Iemand een idee? ** opgelost, bureaubladachtergrond bleek te zwaar voor pc + enkele haperingen in XP waren de oorzaak **
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...