Ga naar inhoud

Slaapproblemen Windows 7 Pro x64


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds kort wijgert mijn PC in slaap te vallen (Suspend To RAM), in plaats daarvan valt 'ie in sluimerstand (? hibernate) ondanks dat ik die optie uit heb staan. In eerste instantie bleef de computer nog wel draaien alsof in slaap stand en kreeg ik 'm daar nog uit door 'm uit en weer aan te zetten. Dat verviel vervolgens eventjes in twee maal uit en weer aan zetten. Weer even later ging 'ie ook echt uit zoals dat hoort bij hibernation, en ook zo weer aan - in 1 keer. Dit heeft zo een paar keer gefunctioneerd, tot ik bij het uit sluimerstand halen de melding "Your system's firmware did not preserve the system memory map across the hibernate transition..." kreeg. Let wel: Bij de Power Options van Windows heb ik Hibernate altijd op Never staan. Nu heb ik in de BIOS de Suspend Mode op Suspend To RAM/S3 Only gezet, en de Hibernate optie in Windows is nu weg, en nu ben ik weer terug bij de schijn-slaap en twee keer uit- en aan-zetten?? Iemand enig idee? Gr., Alex.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...