Ga naar inhoud

desktop icoontjes


anoniem

Aanbevolen berichten

Na opnieuw opstarten van de computer waren opeens al mijn desktopiconen voorzien van een extra windows standaard icoontje dat over het oorspronkelijke ligt. Ik zou wel een screenprint willen bijsluiten, maar dat kan in dit bericht helaas niet, voor zover ik weet. Het lukt me niet om alleen maar het oorspronkelijke icoontje weer te geven. "Ander pictogram" helpt niet. Weet iemand hoe ik dat moet doen? Ik werk onder Windows 7 Herman
Link naar reactie
Bij [b:e389fa0add]noddy holder[/b:e389fa0add] heeft een proefversie van Tuneup Utilities geholpen http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=208671 Google daarom eens op het pijltje in het register met extra bewoordingen zoals: blank overlay HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Icons icon overlay HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Icons Bij registerhandelingen altijd een herstelpunt en/of back-up.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...