Ga naar inhoud

[win7] internet bestanden wissen in restore punt


Aanbevolen berichten

Zo te zien slaat dus Win 7 ze daar op: \\localhost\C$\@GMT-2011.07.21-07.03.24\Users\andre\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 Op die map zit dus schrijfbeveiliging, die ik ook via C:\System Volume Information er blijkbaar niet af krijg. Het is blijkbaar een zeer bijzonder map die 1e. (daar staan de file containers, waar ze inziten...) Wel jammer want als je dat profiel wilt kopiëren, dan gaat alle troep mee, want het staat onder andre van de "Gebruikers". Het helpt dus niet om alle temp van IE weg te gooien, das de huidige temp. Beste vriend Google.... tovert ook geen relevant antwoord te voorschijn.... Er is is wel één oplossing: tijdelijk alle restore punten uitzetten, herstarten en dan kijken of C:\System Volume Information leeg is. En anders daar alles in weggooien (via een tiijdelijke machtiging). Waarom dit allemaal? Wel net een verse install van Win7 en ik was gewend om dit onder XP al bijna 10 jaar zo te doen, je hebt dan alle instellingen van alle gebruikers gelijk. Het is alleen die internet temp map die zo groot is. Blijkbaar zijn er al zoveel temp bestanden tijdens het installeren aanwezig.... (omdat ik natuurlijk alle updates van alle programma's gezocht heb....)
Link naar reactie
Heb het (zelf toch) gevonden.... Het maakt geen deel uit van het herstelpunt, want na het verwijderen ervan (allen) was de verborgen map er nog steeds. Wel waren de links er naar toe onder R-muis eigenschappen van de Temp Internet map weg...... Tja dat leek niet op te schieten... Ik had al met een andere filemanager op die plaats gekeken maar die zag nog minder dan de Win Explorer. FreeCommander Portable... die had ik ook nog... en die zag submappen die de Win Explorer niet zag.... en door die te deleten was ik die ca 600 MB mooi kwijt... Kan (dus) een slotje op. PS: dat herstelpunt heb ik uiteraard weer aangemaakt...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...