Ga naar inhoud

Windows updates in 1 keer downloaden


Aanbevolen berichten

Misschien kijk ik er overheen maar is er een plek (windows site) waar ik alle updates van XP kan downloaden. Bij een herinstallatie ben ik wel een hele dag bezig om alle updates af te wachten en te downloaden met de automatische update van Windows. Het gaat niet om de servicepacks maar alle overige downloads. Graag advies groet, Rob bogers
Link naar reactie
Ik kan niet vinden wat ik zoek maar het betreft dus alle veiligheids en andere updates die via de Windows update worden geinstalleerd naar Windows Home edition (voor de duidelijkheid) en dan graag in de taal nederlands natuurlijk. Ik bedoel dus geen leuke hebbedingetjes en op beide opties kan ik de "normale" updates niet vinden.
Link naar reactie
Het is niet mogelijk bij microsoft een complete set updates te downloaden. Anders dan zelf een WSUS server op te zetten. WSUS offline update is een goed alternatief. Deze maakt gebruik van de WSUS service van microsoft om te bepalen welke updates je nodig hebt voor welke versie van windows, downloadt deze en biedt de mogelijkheid deze op cd/dvd te branden. Hiermee updaten gaat ook aanmerkelijk sneller dan gewoon online bij microsoft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...