Ga naar inhoud

Windows XP back up wil niet terug


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, een paar dagen geleden bood ik een kennis van mij aan om zijn computer te formatteren en daarna de back up terug te zetten omdat zijn computer bleef vastzitten in een reboot cycle en we daar niet uit konden komen. Nadat ik de computer had geformateerd en windows XP er weer had opgezet wou ik de back up gaan terugzetten met precies hetzelfde programma als waarmee ze het hebben gemaakt. Echter krijg je dan het bericht: Er kunnen geen back up sets worden gevonden op de locatie :/I Selecteer een andere locatie. Na het een paar keer te hebben herhaald deed die nog niks. Het back up formaat is .dat Kan iemand mij helpen om of de back up terug te zetten of de bestanden er uit te kunnen halen, voornamelijk foto's. Alvast bedankt voor jullie hulp! MVG Lebabel1
Link naar reactie
Lebabel1, vertel eens even over welk programma we hier praten? Enne... die backup(s) staat toch wel effectief op de I ? Maar vooral: het is dus geen systeembackup waarover we praten, gezien je windows er terug op gezet hebt. Betreft het dus een backup van zijn/haar eigen bestanden? Wordt/worden die backups in Windows verkenner nog gezien?
Link naar reactie
Volgende keer: gewoon een backup maken met de originele bestanden. http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/downloads/synctoy_2_1.aspx Synctoy : van Microsoft en heel simpel te gebruiken. Er zijn veel meer van die tools, maar deze werkt erg goed, we gebruiken hem op het werk ook. Het nadeel van programma's die een bestand maken, zoals een .dat of zo, is dat als zo'n .dat corrupt blijkt te zijn, je in een klap alle backup bestanden kwijt bent... Bij Synctoy maak je gewoon een kopie van je bestand. Als je leeg begint op de backup schijf, kun je het beste voor de optie "echo" kiezen en doe dat dan altijd. Ga geen bestanden zitten te bewerken op je backup schijf, dan vergis je je ook nooit..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...