Ga naar inhoud

Automatisch website starten en afsluiten


Aanbevolen berichten

Hallo, Op mijn werk willen we graag dat de radio zender om 13.00 uur automatisch veranderd. We luisteren dus radio via de computer. Ik krijg met taakplanner internet explorer met de radio zender 's ochtends opgestart, en om 13.00 de andere opgestart maar niet de eerste afgesloten. Heeft iemand enig idee hoe dit moet? Ik heb taak planner zo ingesteld dat de taak stopt na een bepaalde tijd maar dit werkt niet. Dankuwel, Luuk PS: Het betreft hier een Windows XP PC
Link naar reactie
Dat kan je doen door een batch bestand uit te voeren. Eerst moet je weten wat de naam van het proces is wat je wilt afsluiten: Klik op start, alle programma's, bureau-accesoires, opdrachtprompt, en typ "taskmgr" zonder aanhalingstekens. Klik op het tabblad processen. Start het programma wat afgesloten moet worden.(dat klinkt echt stom :D) Kijk in taakbeheer welk proces je net hebt opgestart. Dat is in dit geval iexplore.exe Start kladblok en schrijf: [code:1:f453c535e9]TASKKILL /IM iexplore.exe[/code:1:f453c535e9] Sla het op met de extensie .bat.(bijv. stopradio.bat) Start internet explorer en start je net gemaakte batch bestand. Als het goed is zal internet explorer afsluiten. Dit programma kun je dus in taakplanner op 13 uur laten starten [u:f453c535e9]EN DAARNA PAS DE ANDERE RADIO AAN LATEN ZETTEN!!!![/u:f453c535e9] :roll: gr.
Link naar reactie
[quote:9b1fecbfe1="Chicken93"]Automatisch website starten en afsluiten[/quote:9b1fecbfe1]My penny. Wat als je de vraag verandert in: [i:9b1fecbfe1]Automatisch van radiostation wisselen.[/i:9b1fecbfe1] [url=http://forums.winamp.com/showthread.php?t=325445]Change streaming radio stations automatically?[/url] Buma/Stemra :roll: :?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...