Ga naar inhoud

Meldingen in internet explorer


Aanbevolen berichten

[quote:fc0170eafd="revdpoel"]Ik krijg vaak meldingen onderin scherm IE of ik een toepassing wil openen of opslaan. Hoe zet ik dit uit? [/quote:fc0170eafd]Onderin het scherm, dat betreft dan wellicht IE9? Ik denk niet dat je die meldingen wilt uitzetten? Het is wat in IE9 nu de downloadmanager heet. Het geeft je de mogelijkheid te beslissen of je bijvoorbeeld een pdf wilt openen of wilt opslaan, en in dat laatste geval ook waar en onder welke naam. Hetzelfde geldt voor andere downloads, zoals bijvoorbeeld een programma-installatiebestand, wil je die gelijk uitvoeren, of opslaan op een bepaalde locatie onder een bepaalde naam. Waarom zou je dat willen uitzetten? Als je dat werkelijk zou uitzetten wordt downloaden via IE wellicht onmogelijk. Dat lijkt me niet wenselijk? En een gangbare mogelijkheid om die downloadmanager uit te zetten is er bij mijn weten niet. Er zal wellicht een registerbewerking of iets vergelijkbaars voor moeten worden uitgevoerd. [quote:fc0170eafd="revdpoel"]Heb wel schermprintje, maar hoe upload ik dat hier? [/quote:fc0170eafd]Uploaden naar bijvoorbeeld Imageshack en dan de verkregen url in je tekst invoegen met de berichtoptie "Img".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...