Ga naar inhoud

Savely remove icon in startbar van Win 7


Aanbevolen berichten

Hai perloc, Wat bedoel je met de startbalk? Het systeemvak, rechtsonder? Het icoontje Savely Remove Hardware (Hardware veilig verwijderen) in het systeemvak dat zie je standaard alleen wanneer er ook daadwerkelijk iets is aangesloten dat te verwijderen valt. In andere gevallen wordt dat icoontje niet getoond. Daarnaast kun je zelf instellen wanneer het icoontje wel of niet getoond moet worden. Dat doe je door in/naast het systeemvak te klikken op het icoontje met het pijltje omhoog en dan te kiezen voor Customize (Aanpassen). Je kunt dan vervolgens per pictogram aangeven of en wanneer het wel/niet getoond moet worden. Zie: [url]http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Change-how-icons-appear-in-the-notification-area[/url] en ook: [url]http://computertotaal.nl/article/20916/systeemvak-in-windows-7.html[/url] Succes.
Link naar reactie
Bij Win XP staat links onder START, en daar heette het indertijd startbalk. Bij elke nieuwe Windows vinden ze bij MS dat ze de hele boel weer door elkaar moeten gooien en andere namen geven in veel gevallen. De Win7 computer is een kadootje voor mijn vrouw (helaas geen WinXp meer te koop, want daar hoef ik tenminste niet alles weer opnieuw uit te zoeken zoals b.v.: waar is het RUN venster gebleven. En waarom moest SEARCH opeens in WE staan). Ik zie nog geen enkel voordeel van Win 7 alleen mooiere plaatjes als je daar gevoelig voor bent. Ondertussen heb ik wel dat icon gevonden en ook kunnen aanpaasen. Bedankt voor de info. perloc
Link naar reactie
[quote:70be4185c2="perloc"]Bij Win XP staat links onder START, en daar heette het indertijd startbalk.[/quote:70be4185c2]Dat ken ik uiteraard wel, maar ik ken dat niet als Startbalk, maar als Menu Start. Dat je ook daar het icoontje Savely Remove Hardware (Hardware veilig verwijderen) zou kunnen vinden, dat wist ik niet. [quote:70be4185c2="perloc"]waar is het RUN venster gebleven.[/quote:70be4185c2]Heb je niet meer nodig, je vult het in in het zoekvak in Menu Start dat tevens die functie Run/Uitvoeren vervult. Al kun je als je wilt ook het oude Run/Uitvoeren nog terugzetten, maar je hebt het nergens voor nodig. [quote:70be4185c2="perloc"]En waarom moest SEARCH opeens in WE staan.[/quote:70be4185c2]Staat zoals ik hierboven al aangaf ook in Menu Start. [quote:70be4185c2="perloc"]Ondertussen heb ik wel dat icon gevonden en ook kunnen aanpaasen.[/quote:70be4185c2]Da's in ieder geval mooi. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...