Ga naar inhoud

Bijlage paperclip weg in Windows mail


Aanbevolen berichten

Goeden middag. Sinds een tijdtje als ik een mail ontvang met een bijlage stond er altijd een paperclip en als je daarop klikte kon je de bijlage opslaan. Die paperclip is weg en kan de bijlage alleen nog openen door 2x op het bericht te klikken. Op mn andere pc doet tie het wel dus heb ik 1 voor 1 in opties de settings gekopieerd (de meesten stonden hetzelfde) maar het is nog steeds weg. Weet iemand dit? Bedankt alvast.
Link naar reactie
Zoals Rosturp al aangaf, lijkt het erop dat dit komt door het toedoen van IE9. Je kan het proberen op te lossen door IE9 te deïnstalleren. Doe dit als volgt: Ga naar Start ---> Configuratiescherm ---> Programma's en Onderdelen. Ga in het paneel aan de zijkant naar Bekijk geïnstalleerde updates. Zoek even naar Internet Explorer 9 en klik er rechts op. Klik op Deïnstalleer. Herstart hier na je computer 2 keer. (Klinkt gek, maar op de bronsite staat dit zo.) Kijk even na of het probleem opgelost is... Stef :wink:
Link naar reactie
[quote:bdbe6f7785="stef_petit"]Herstart hier na je computer 2 keer. (Klinkt gek, maar op de bronsite staat dit zo.)[/quote:bdbe6f7785]Yep Met Googlen op het probleem kwam ik inderdaad tot die handeling, maar dan i.c.m. Vista Ik begrijp dat WM niet in/of onder Windows7 kan zonder (zoals TS aangeeft) speciale handelingen. PS Indien het met déinstalleren lukt, kon IE9 daarna weer geïnstalleerd worden.
Link naar reactie
Een schot in de roos heren....de paperclip staat er weer. V/d week draaide bijna mn windows mail in de puin maar was net op tijd om het te voorkomen. Ik heb een week geleden 2 WiFi cams (foscams) gekocht en die werken alleen maar goed met IE. Ik heb toen gelijk maar de upgrade naar 9 gedaan op beide computers maar niets als elende ondervonden. Ze staan nu weer op 8. In elk geval hartelijk dank voor de snelle hulp en ik hoop dat anderen er ook nog wat aan hebben. Gr. van Aat
Link naar reactie
[quote:dced3122a6="Aat"]de paperclip staat er weer.[/quote:dced3122a6]Fijn te vernemen :D En bedankt voor het melden. Bron: http://answers.microsoft.com/en-us/ie/forum/ie9-windows_vista/windows-mail-preview-pane-no-paperclip/27ecbc8a-aa57-4be3-a0cb-93dec0048136 Na nogmaals lezen staat er het advies om IE9 [b:dced3122a6]niet[/b:dced3122a6] te herinstalleren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...