Ga naar inhoud

taakplanner taken hervatten na gemiste taak - Win XP


anoniem

Aanbevolen berichten

ok, wellicht een hele n00b vraag, maar ik kom er niet uit. Als ik de taakplanner van Vista of Win7 bekijk dan zit daar een mogelijkheid in om gemiste taken te hervatten (bv omdat de comp tijdens de taak uitstond). Nu zoek ik ook zoiets voor XP, maar ik zie dat dit niet aanwezig is in de XP taakplanner. Ik wil nl. een paar allwaysync scriptjes laten lopen op een bepaald aantal dagen in de week, maar ik moet natuurlijk een tijd ingeven wanneer deze scriptjes moeten lopen. Mis ik deze tijd, dan wil ik gewoon dat de scriptjes gaan lopen op de eerstvolgende keer dat ik de comp opstart. Volgens mij moet het niet moeilijk zijn, maar ik om er niet uit.. :'(
Link naar reactie
[quote:b99263625d="hopjesvla"]ok, wellicht een hele n00b vraag, maar ik kom er niet uit. Als ik de taakplanner van Vista of Win7 bekijk dan zit daar een mogelijkheid in om gemiste taken te hervatten (bv omdat de comp tijdens de taak uitstond). Nu zoek ik ook zoiets voor XP, maar ik zie dat dit niet aanwezig is in de XP taakplanner... :'([/quote:b99263625d] Je kan ook surfen naar: [url]http://www.gibinsoft.com[/url] , kies hier voor JIT Scheduler. Dit is een alternatieve taakplanner, waarbij het mogelijk is om gemiste taken te hervatten... Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...