Ga naar inhoud

Windows update lijkt niet te werken bij Windows Vista


anoniem

Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik na een herinstallatie van Vista getracht via de automatische update de nodige updates binnen te halen. Helaas lukte dit niet. Bij het scherm Updates downloaden bleef de indicator weliswaar lopen maar van de 64 updates downloaden bleef het aantal kB op 0 en eveneens het percentage voltooid. Nu heb ik servicepacks 1&2 gedownload van de Windows site en handmatig geïnstalleerd, dan duurde even maar lijkt goed te zijn gegaan, nu zit ik nog steeds met een groot aantal updates 230Mb die op deze wijze maar niet binnen willen komen. Ik zit met deze laptop op hetzelfde netwerk als mijn PC via een Fritzbox 7340 en mijn PC haalt zijn benodigde updates binnen een paar seconden binnen. Het ledje van de harde schijf van de laptop licht wel onregelmatig op. Dus er gebeurd wel iets maar wat. Wat zou er aan de hand kunnen zijn. Graag hulp en advies.
Link naar reactie
Microsoft heeft een eigen programma ontwikkelt om Windows(update) problemen op te lossen. Download Microsoft Fix it! door op onderstaande link te klikken: [url=http://go.microsoft.com/?linkid=9665683]Microsoft Fix it[/url] Sla het programma op op het bureaublad. Open vervolgens Microsoft Fix it en volg de stappen van het programma op. Microsoft Fix it! zal windows update onderdelen waar nodig herstellen. Dit kan even duren. Het programma zal je computer, met jouw goedkeuring, opnieuw laten opstarten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...