Ga naar inhoud

Hoe verwijder ik Thumbs.db bestanden?


anoniem

Aanbevolen berichten

Een map, welke ik op cd wil zetten, alleen daar zitten allemaal van die Thumbs.db-bestandjes in. Is er ook een makkelijke manier om die eruit te halen? PS het gaat om een map met enkele honderden submappen, dus met de hand is niet te doen. EDIT: als ik ze door middel van zoeke in winxp zoek, en dan verwijder, en ze vervolgens in het brandprogramma laad (roxio easy cd creator 6) staan ze er weer.
Link naar reactie
a. eruithalen: zoekfunctie , ze dan allemaal selecteren en wissen b. In XP pro: (niet in home dus) 1. Go to Run in the startmenu 2. Type gpedit.msc 3. Click OK and the Group Policy will open 4. Go to User Configuration/Administrative Template/Windows Components/Windows Explorer 5. Scroll down to the bottom of the long list of stuff that now shows up in the menu on the right. Double-Click on Turn off caching of thumbnail pictures. 6. Click on Enable then Apply, Ok. And now you no longer have this annoying problem. C. in home: Start -> Configuratiescherm -> mapopties -> weergave Dan "miniatuurweergave niet in cache plaatsen" aanvinken, dan worden er ook geen Thumbs meer aangemaakt. Dit is voor XP Pro en XP Home Edition.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...