Ga naar inhoud
  • 0

fotos rechtopzetten

anoniem

Vraag

Sindskort gebruik ik windows 7 en loop tegen een probleempje op met fotos die rechtop genomen zijn ipv standaagd liggend Vroeger kon ik gewoon onder XP met de verkenner de fotos openen, kantelen en klaar was kees en dat ging ook snel en makkelijk NU onder windows 7 lijkt dat meer problemen te geven. ER zijn fotos waar het wel gewoon gaat en er zijn fotos waar het echt niet gaat, waarbij windows dan zegt dat ik niet de juiste rechten heb, terwijl ik als administrateur ook ingelogd ben Als ik eea met Picassa doe dan lukt het kantelen wel en als ik dan met piicasso een andere dag weer kijk dan zijn ze ook rechtopgezet, MAAR bij andere pakketten staat de foto toch weer liggend IK zie de oplossing niet Ik kan wel met de echte fotobewerkingspakketten de fotos kantelen en gaan bewaren, maar dat is een giga klus, dus dat vind ik geen oplossing Wie kan mij helpen, want dit is erg onhandig
Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...