anoniem Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 M'n toetsenbord werkt helemaal niet meer. Het is een Compaq SK-2860. Hij is minstens acht jaar oud, maar beviel verder goed en ik weet nog niet wat voor ander toetsenbord ik wil kopen ter vervanging. Dus ik wil eerst uitzoeken of het misschien een software-probleem is. Dit toetsenbord werkt niet met een USB-aansluiting, maar met een rond gekleurd stekkertje. Ik heb geen andere computer bij de hand waarop hij kan worden aangesloten om uit te proberen. Verder werkt mijn computer nu goed en zonder vertragingen. Ik heb dit probleem met m'n toetsenbord tevergeefs proberen op te lossen op de volgende manieren: - CHKDSK :C /r - Full scan met Avira Antivir (gratis versie) - Scan met MBAM Heeft het zin om de driver voor dit toetsenbord opnieuw te downloaden? Twee andere toetsenborden (met USB-aansluiting) werken wel goed op deze computer. (Maar die kan ik om andere redenen niet blijven gebruiken.) Ik gebruik Windows XP Home, Servicepack-3, Outlook Express 6 en Firefox 3.6.11, gratis Avira Antivir en gratis Zonealarm. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 USB-aansluiting dus je moet de chipset drivers er op zetten en dan zeker de volgende vraag . waar haal ik die vandaan . twee opties . van de driver cd van het bord . of bij de fabrikant van de pc Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2014 Hai Han,ja... die ken ik nog wel.wat was dat voor die tijd een pikante film en leuk...Die gekke Albert Mol...heerlijk.Ik denk wat het totenesbord betreft, dat er heel wat meer vuiligheid in zit, dan alleen maar stof.Eigenlijk zou het eens gedesinfecteerd moeten worden...Zijn daar spuitbusjes voor?groetjes van Marlou. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.