Ga naar inhoud

Casio CTK-496 MIDI Keyboard - Audio Versnellen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een CTK-496 Keyboard en een MIDI to USB kabel. Ik heb Acoustica Mixcraft 5 gekocht om muziek op te nemen met mijn keyboard op mijn PC maar de kabel reageert wat traag. Als ik zeg maar een toets op m'n keyboard 2x snel inklik dan word het maar een keer verzonden naar Mixcraft. Ik heb met instellingen gespeelt bij Mixcraft maar niks verandert. Ik heb ook gehoord dat je je audio kaart moet versnellen, weet iemand hoe ik dat doen moet? Kan iemand die verstand van dit soort dingen heeft mij helpen? Met vriendelijke groeten, Ihsan.
Link naar reactie
[quote:796b0973ec="Anjo"]Op wat voor kaart komt je midisignaal binnen? Eens kijken of daar nieuwere drivers voor zijn en ook de chipsetdrivers evt updaten ik weet niet of een aparte kaart met een echte midipoort betaalbaar en beter is , maar dat zou zo maar kunnen. suc6 anjo[/quote:796b0973ec] Bedankt voor uw reactie, ik heb mijn audio-kaart gecheckt met Aida32 en dit is de resultaat: -------------------------------------------------------- Apparaatbeschrijving: Intel 82801EB ICH5 - AC'97 Audio Controller -------------------------------------------------------- Type: PCI -------------------------------------------------------- Ik hoop u hiermee genoeg te hebben geïnformeerd. Graag hoop ik hier zo spoedig mogelijk een reactie op. Mvg, Ihsan C.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...