Ga naar inhoud

Hoe stel ik game-pc samen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een goeie configuratie voor een game PC met een budget van €800,- alle randapparatuur is aanwezig en er word gespeeld op een monitor met een resolutie van 1920x1080. Assembleren kan ik zelf en daar hoeft dus geen rekening mee gehouden te worden. ook een voorkeur voor winkel heb ik niet echt, alle ideeën zijn welkom.
Link naar reactie
Had je toevallig al het advies "basisgamesysteem" bekeken op Tweakers.net? http://tweakers.net/reviews/2876/5/desktop-best-buy-guide-editie-januari-2013-budgetgame-en-basisgamesysteem.html De i5-3570K heeft een unlocked multiplier, met die processor kun je dus eenvoudig overklokken om een moederbord met chipzet dat dat ondersteunt (Intel Z77 chipset geniet dan de voorkeur). In dit basisgamesysteem heeft men om de kosten wat te drukken gekozen voor een goedkopere i5 die je niet kan overklokken en om die reden ook voor een eenvoudiger moederbord met Intel B75 chipset. Voor de gameprestaties maakt het trouwens niets uit, want zo'n i5-3350P is bij lange na geen bottleneck in zo'n basissysteem. Mocht je voor deze samenstelling gaan, wees er dan wel snel bij qua videokaart: Die Club3D 7870 XT JokerCard is een bijzondere kaart voor die prijs en daarom erg gewild.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...