Ga naar inhoud

windows 7 wil niet opstarten


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb voor school xp nodig voor een paar programma's ik heb windows 7 op mijn laptop staan. Ik dacht dat ik xp gewoon erbij kon installeren een boot-programmaatje erbij zetten en dat het dan gewoon werkte. Dit werkte dus niet, ik kon alleen xp opstarten. Ik heb dus via de installatie-cd de partie met xp verwijderd. Nu ik 7 weer probeer op te starten staat er dit. [i:de47e3c1ff] Windows could not start because of a computer disk hardware configuration problem. Could not read from the selected boot disk. Check boot path and disck hardware. Please check the Windows documentation about hardware disk configuration and your hardware reference manuals for additional information. [/i:de47e3c1ff] even voor de duidelijkheid. Ik heb geen installatie-cd bij mijn laptop gekregen dus kan hem niet opnieuw installeren.
Link naar reactie
Oeh, sleutelen met partities, dual-bootproblemen, en, laat me raden, geen back-up? Maar wat mij verbaast, is dat je geen installatie-cd hebt gekregen... Is normaal toch standaard bijgeleverd? Ik denk dat je via een andere pc moet proberen toegang te krijgen tot je schijf, de bestanden die je wil bewaren in een back-upje zetten, en toch echt de hele pc opnieuw installeren. Even kijken op internet over dual-boot met Xp en 7 kan ook geen kwaad. Dan gebruik je de manier die op het internet staat en probeer je het opnieuw. Good luck!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...