Ga naar inhoud

Windows maakt automatisch kopiën van foto's en maakt map aan


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik heb sinds kort een probleem met mijn [b:6fa7cc82c1]laptop [/b:6fa7cc82c1]waar [b:6fa7cc82c1]windows 7[/b:6fa7cc82c1] op zit ( laptop is pas 6 maanden oud)/ Mijn computer is [b:6fa7cc82c1]automatisch kopiën [/b:6fa7cc82c1]aan het maken van foto's en maakt ook [b:6fa7cc82c1]nieuwe mappen [/b:6fa7cc82c1]aan met [b:6fa7cc82c1]dezelfde naam [/b:6fa7cc82c1]als de afbeeldingen. In deze map plaatst ie dan weer deze kopiën die ook weer dezelfde naam hebben. Ik download altijd mijn bestanden veilig via nieuwsgroepen. Dus ik zou niet weten hoe ik een virus binnen zou hebben kunnen halen. Wel is mijn laptop een week geleden hard plat op de grond gevallen, de volgende dag begon hij met het maken van deze kopiën, kan dit met elkaar te maken hebben?? Alvast bedankt voor de hulp.
Link naar reactie
dat is niet uitgesloten natuurlijk, maar dat een hd uit zichzelf zulke acties gaat ondernemen is uitgesloten. toch niet een of ander fotoprogramma erop gezet dat dit soort acties wellicht onderneemt om de hele boel te rubriceren? je kan wel vinden dat je veilig download, maar elk contact met de boze buitenwereld is een potentieel gevaarmoment! hoe dan ook: grondig scannen die pc, met uptodate virusscanner, en doe er ook maar een complete scan met malwarebytes achteraan.
Link naar reactie
[quote:b864bc279d]Mijn computer is automatisch kopiën aan het maken van foto's en maakt ook nieuwe mappen aan met dezelfde naam als de afbeeldingen. In deze map plaatst ie dan weer deze kopiën die ook weer dezelfde naam hebben. [/quote:b864bc279d] Doet ie deze grap OOK in de Veilige modus? Zo niet dan toch maar ff MBAM draaien zoals derkdejong zegt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...