Ga naar inhoud

Windows 7 clean install na 3 uur al 17GB?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb het gevoel dat ik nu al redelijk veel vragen stel over W7 maar ja, het is nieuw voor me... Net na de install van W7 nam het zo'n 12Gb in. Naast het feit dat ik dat al veel vind verbaast het me dat na de installatie van Updates, Avast 5 en Live essentials de vebruikte ruimte al ruim 17GB is. Hoe kan dat? ik heb een partitie van 25gb toebedeeld aan het OS en applicaties maar office moet er nog bij. Waar gaat dat allemaal naar toe en hoe kom van die rommel af? Temp int. files: max 50mb swapfile: 2Gb Systeemherstel staat uit. W7 moet toch onder de 10Gb te houden zijn?
Link naar reactie
Waar je harde schijf-ruimte gebleven is, zou je kunnen zien via applicatie [url=http://www.gratissoftwaresite.nl/testlab/TreeSize+Free+vrije+schijfruimte]TreeSize Free.[/url] Als je 'm start via de rechter muisknop "Run as administrator" dan toont deze de grootte van alle mappen en bestanden in de hoofddirectory, met de uitzondering van de C:\System Volume Information directory. Hoe je systeempartitie kunt opschonen, kun je lezen op de site van SchoonePC http://www.schoonepc.nl/windows7/schijfopruiming_schijfdefragmentatie.html
Link naar reactie
[quote:c2a8909b31="Lord Wodan"]21GB voor een OS met office tools.... Sorry maar voor een OS vind ik dat eigenlijk wel belachelijk.. Dat is als een stationwagon kopen om de motor in de kofferbak kwijt te kunnen.. :o[/quote:c2a8909b31] Daar mis ik even de clou van..... :roll: Maar, net nog even gekeken op een Win7 Home / Off2007 systeem met nog wat "zware" software zoals Adobe Prof. Resultaat: 24,9 Gb.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...