Ga naar inhoud

XP Events, ID 7000


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds kort vind ik op een tweetal(!) XP systemen nu-en-dan de volgende fout in de systeemlogboeken: Source: Service Control Manager, ID: 7000 De omschrijving geeft aan dat de HTTP service niet kon worden gestart wegens tekort aan opslagruimte. Een andere service, "SSDP Discovery service", welke hiervan afhankelijk is, kan dan eveneens dan niet gestart worden. (ID: 7001). Het ene systeem is een XP Home, het ander een XP Pro. Op 2 Win7 systemen alhier niets aan de hand. Deze problemen zijn ontstaan na bijwerken (na de vakantie) van de systemen met Windows Updates, Flash Player, Java, virus def updates van Symantec en nog wat zaken. Bizar blijft echter dat het op [u:ca27081f63]beide systemen[/u:ca27081f63] terug te vinden is in de systeemlogboeken. "Last" heb ik er (nog) niet van gehad en ik heb ook geen idee wat die services "doen". Maar mogelijk is dit probleem ook op andere XP systemen van andere gebruikers terug te vinden.....?? :?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...