Ga naar inhoud

Installatie Windows ziet HDD niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey! Ik ben al enige jaren bekend in de wereld van computergebruik (meestal wordt mij advies gevraagd om computerproblemen) maar nu heb ik een probleem waar ik écht totaal niets van begrijp. Even op een overzichtelijk (hoop ik dan) rijtje wat het probleem is en wat ik heb geprobeerd. -Ik heb nu Windows 7 R.C. op mijn pc, op een Maxtor (IDE) harde schijf -De map C:\Program Files(x68) heb ik als volume mount point op mijn Western Digital WD1600AAJS (SATA) harde schijf -Ik wil opnieuw Windows 7 installeren, maar nu op mijn Western Digital harde schijf -De Windows installatie ziet keer op keer alleen de Maxtor harde schijf en niet de Western Digital. Ik heb toen de volgende dingen bekeken: -In de BIOS zijn beide schijven zichtbaar -Onder de huidige installatie van Windows werken beide schijven met dezelfde drivers. Vervolgens heb ik de volgende dingen geprobeerd: -Alle drivers gebruikt door mijn harde schijven op een USB-stick gezet. (dit waren disk, partmrg, nvstore, atapi, ataport en pciide) en daarmee geprobeerd de drivers te laden -Het volume mount point te verbreken (who knows) -Andere windows-7 cd Tot zover zonder resultaat. Wat denken jullie ervan? (overigens heb ik maar 1 computer met SATA-aansluiting, dus helaas kan ik niet op andere computers deze harde schijf testen zonder andermans computers eraan te laten geloven) alvast bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...