Ga naar inhoud

Kan de inhoud van 6 updates niet zien


anoniem

Aanbevolen berichten

Hi, Ik kreeg vandaag een icoontje rechtsonder met de melding dat er Windows updates gereed zijn om te installeren. Ik wil altijd weten welke KB-nummers ik installeer, dus ik wil naar de 6 belangrijke updates kijken.. blanco scherm.. wat gaat er fout? Of kan iemand aangeven welke 6 er belangrijk zijn? [img:4d614ec1e5]http://www.mantools.nl/fileadmin/update.jpg[/img:4d614ec1e5]
Link naar reactie
Wat is het jammer dat je niet aangeeft met welke Windowsversie je werkt. Dit zijn de W7 Home updates: 1) KB2289116: Update voor Outlook Social Connector, 32-bit Edition Type update: belangrijk Microsoft heeft een update uitgebracht voor Microsoft Outlook Social Connector. Deze update biedt de laatste oplossingen voor Microsoft Outlook Social Connector. Ook bevat deze update verbeteringen op het gebied van stabiliteit en prestaties. 2) KB2347290: Beveiligingsupdate voor Windows 7 voor x64-systemen Type update: belangrijk Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een geverifieerde externe kwaadwillende gebruiker uw systeem kan beschadigen en beheer over het systeem kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw computer hiertegen te beveiligen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten. 3) KB890830: Windows-programma voor het verwijderen van schadelijke software voor x64-systemen- september 2010 Type update: belangrijk Nadat u dit hulpprogramma hebt gedownload, wordt het één keer uitgevoerd om te controleren of uw computer is geïnfecteerd met bepaalde soorten schadelijke software (inclusief Blaster, Sasser en Mydoom). Eventuele infecties kunt u tevens met dit hulpprogramma verwijderen. Wanneer een infectie wordt aangetroffen, wordt de volgende keer dat u uw computer opstart een statusrapport weergegeven. Er is iedere maand een nieuwe versie van dit hulpprogramma beschikbaar. Als u het hulpprogramma handmatig op uw computer wilt uitvoeren, kunt u een exemplaar downloaden via het Microsoft Downloadcentrum of een onlineversie uitvoeren via microsoft.com. Dit hulpprogramma is geen vervanging voor antivirussoftware. U moet een antivirusproduct gebruiken om uw computer hiertegen te beveiligen. 4) KB982726: Definitie-update voor Microsoft Office 2010, 32-bit Edition Type update: belangrijk Met deze update werkt u de definitie bij van de filters voor ongewenste e-mail en kwaadaardige koppelingen voor Microsoft Office 2010, 32-bit Edition. 5) KB2288640: Update voor Microsoft OneNote 2010, 32-bit Edition Type update: belangrijk Microsoft heeft een update uitgebracht voor Microsoft OneNote 2010, 32-bit Edition. Deze update is een verzameling van de laatste oplossingen, inclusief oplossingen voor de inktfunctie en de functie voor gekoppelde notities voor Turkse gebruikers. 6) Update voor Internet Explorer 8 voor Windows 7 voor x64-systemen (KB2398632) Type update: belangrijk Met deze update (KB2398632) wordt een probleem opgelost met de Upgrade Advisor voor de Internet Explorer 8-invoegtoepassing die met KB2183461 is geïntroduceerd: MS10-053 - Cumulatieve beveiligingsupdate voor Windows Internet Explorer voor Windows 7 en Windows Server 2008 R2. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.
Link naar reactie
Heb je Windows 7 updates wellicht op "hidden" staan? Zie daarover op het Seven forum deze thread [url=http://www.sevenforums.com/tutorials/24376-windows-update-hide-restore-hidden-updates.html]Windows 7 - Windows Update - Hide or Restore Hidden Updates.[/url] Check ook op de site van Microsoft [url=http://windows.microsoft.com/en-US/windows7/Troubleshoot-problems-with-installing-updates]Troubleshoot problems with installing updates.[/url]
Link naar reactie
De info die ik aangeef heb ik met knippen en plakken gehaald uit de geschiedenis van alle geïnstalleerde updates. Als je handmatig zoekt naar updates dan krijg je op een gegeven moment de vraag of je het "snel" wilt doen of "aangepast". Je kiest dan voor het laatste en je krijgt dan alle gevonden nieuwe updates te zien met een omschrijving. Je kunt dan met vinkjes aangeven of je een update wel of niet wil uitvoeren. Maar het lijkt mij dat je belangrijke updates altijd moet aanvinken. Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...