Ga naar inhoud
  • 0

vastlopen windows 7 64

anoniem

Vraag

als ik via grabit ga downloaden dan slaat na ongeveer 5 minuten windows 7 helemaal vast. Ik kan dan zelfs mijn muis niet meer bewegen. Ik heb een quadcore pentium met 4GB geheugen en 750 gb harde schijf. Als ik via p2p ga downloaden dan gaat het gewoon goed. Als ik taakbeheer start dan zie ik dat iedere keer mijn geheugen vol loopt. Met name mijn cache geheugen. het geheugen wat vrij is loopt terug en dan slaat de computer vast. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen. Ik heb het probleem pas sinds vorige week maar ik heb geen update ofzo iets geinstaleerd.
Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
[quote:6df2fd4ff9="Cas1"]mijn systeem windows7 32 liep ook herhaaldelijk vast. ik heb binnen energiebeheer alles op hoge prestaties gezet. ook binnen geavancceerde instellingen de processor zowel voor minimum als maximum op 100%. daarna geen vastlopers meer gehad. succes[/quote:6df2fd4ff9] Ja leuk maar dat heeft niets te maken met het probleem van de TS.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...