Ga naar inhoud

Update van het register??


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik had zonet zoiets geks: Voordat Win7 opstartte kreeg ik een scherm met een of andere melding over een update in verband met het register. Daarna startte hij wel normaal op. Uh....heb um gisteravond wel naar Windows- normen uitgezet. Wat is er aan de hand?? Dit kreeg ik met Windows XP nooit.. Weet iemand een verklaring hiervoor?? Alvast bedankt voor het meedenken. Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
[quote:47b1b9f688="Margreet57"]Voordat Win7 opstartte kreeg ik een scherm met een of andere melding over een update in verband met het register. [/quote:47b1b9f688] Zou je als je deze melding de volgende keer weer ziet, deze overtypen en hier posten. Een andere mogelijkheid is te zoeken of je deze melding kunt terugvinden in Windows logboeken. Informatie over Windows logboeken is te vinden op de site van Microsoft http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows7/Open-Event-Viewer
Link naar reactie
Okee, Jolo, wil ik wel doen hoor. Uh...hoe pauzeer je zo'n melding zodat ik de kans krijg het over te schrijven? Het gaat anders te snel. Ben al op Google aan het zoeken geweest of ik een vergelijkbare melding kreeg maar die stond er niet bij...Anders had ik um van daaruit kunnen overtikken.....blijf nog ff zoeken. Bedankt voor je reactie Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...