Ga naar inhoud

Hoe sluit ik een tweede router aan?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een Netgear WNDR4500 die is aangesloten op internet. WiFi staat uit. Nu heb ik nog een tweede router, een Linksys WRT54G2 waarvan de WiFi aan staat en welke ik op de Netgear wil aansluiten. De ene kant van de UTP kabel sluit ik aan op een vrije poort van de Netgear WNDR4500 en de andere kant sluit ik aan op de Internetpoort van mijn Linksys WRT54G2. Internet werkt op deze manier niet..... Wat zijn de juiste instellingen om internet te laten werken? Op deze manier zou ik het graag werkend willen krijgen. Mocht deze configuratie zoals ik die hierboven beschreven heb niet willen, is het dan mogelijk om de kabel die van mijn kabelmodem afkomt op een losse netwerk-switch aan te sluiten en daar op weer allebei de routers?
Link naar reactie
de foute router los aansluiten op een computer hierna het menu ingaan via het oude adres hierna kijken waar je je intern ip adres kan instellen deze instellen op het nieuwe ip nummer opnieuw inloggen met nieuwe ip nummer hierbij moet je ook je gateway en dns server en submask instellen in het menu verder zoeken naar dhcp instellingen en deze uitschakelen hierna kan je je netwerk weer in elkaar zetten
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...