Ga naar inhoud

2 beeldschermen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds kort gebruik ik 2 beeldschermen op mijn computer en dit bevalt mij erg goed. Nu heb ik hier een vraag over. Telkens als ik bijv. firefox opstart komt hij in het rechter beeldscherm tevoorschijn. Kan ik het ergens instellen dat hij altijd in het linker beelscherm tevoorschijn komt? Ik maak gebruik van Windows 7. alvast bedankt
Link naar reactie
Met Windows 7 is het gemakkelijker dan ooit om een extra beeldscherm of projector aan te sluiten. Handig als u eens een presentatie moet geven of als u met een extra groot Bureaublad op twee schermen wilt werken. Bovendien is het een groot voordeel dat u bij Windows 7 niet meer afhankelijk bent van de stuurprogramma’s die ontwikkelaars bij grafische kaarten leveren. Zorg ervoor dat de monitor of beamer met een vga-, dvi- of hdmi-kabel is aangesloten op de videoaansluiting van uw computer. In sommige gevallen kunt u het apparaat ook aansluiten op een usb-poort. Ga naar Start, Alle programma’s, Bureau-accessoires, Verbinding met een projector maken. U kunt ook de Windowslogo-toets + P gebruiken. In het dialoogvenster dat verschijnt, krijgt u vier mogelijkheden om beeld over te brengen naar een ander scherm. Met de eerste optie, Alleen computer, verandert er niets en wordt het beeld uitsluitend op uw standaardmonitor weergegeven. Met Dupliceren kopieert u het Bureaublad naar het beeldscherm of de projector. De optie Uitbreiden is vooral prettig als u twee schermen naast elkaar hebt staan. Het Bureaublad verdeelt zichzelf daarbij over deze twee monitoren. Tenslotte kunt u er ook nog voor kiezen om het beeld uitsluitend op een extra beeldscherm of beamer weer te geven, via de optie Alleen op projector.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...