Ga naar inhoud

Waarom start Outlook niet meer op?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik krijg vandaag ineens de melding "Kan microsoft office outlook niet starten. Kan het outlook-venster niet openen. Kan de set mappen niet openen. Kan het informatiearchief niet openen." als ik Outlook 2007 start. Vervolgens sluit Outlook gelijk af. Ik heb de "outlook.exe /resetnavpane" geprobeerd, maar da helpt niet. Iemand wel een idee?
Link naar reactie
beginnen met een veiligheidskopie van je outlook bestanden te maken. dan via configuratiescherm/software (of programmaas en onderdelen) ms office selecteren en kiezen voor repareren. helpt dat niet, dan via dezelfde weg office onderdeel outlook verwijderen, registercleanen, herstarten en weer via dezelfde weg officeonderdeel toevoegen. Ervan uitgaande dat de pc is gechecked met een uptodate virusscanner, en met uptodate malwarebytes, zou een rondje registeropruiming met ccleaner ook aan te raden zijn, alvorens je outlook gaat herinstalleren. hoe dit soort fouten komen? tja, dat is als zo vaak de vraag, en zal wel altijd onduidelijk blijven. dat er met al die miljarden nullen en enen nog zoveel goed gaat is het grootste wonder!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...