Ga naar inhoud

Probleem met Office 2010


Aanbevolen berichten

Ik heb een vreemd probleem met Office 2010 en Windows 7. Van de website van Microsoft heb ik software gedownload en geinstalleerd met de de product key. (Gekocht) Alle applicaties werken correct. Als ik echter nu naar de map mijn documenten ga en en Office (Word/Excel) wil openen dan krijg ik de melding dat er geen programma gekoppeld is. Ik kan echter de juiste extensie niet koppelen omdat ik nergens de executables van Office terug kan vinden. Nu staat wordpad als standaard ingesteld. Als ik vanuit Word het document open dan gaat het wel goed.
Link naar reactie
Met welke versie zijn de/die (oude) documenten gemaakt? Met bladeren naar: Program Files - Microsoft Office - Office 14 – WinWord staat [b:dd83cf9134]WinWord[/b:dd83cf9134] daar? Vergelijkbare onderwerpen onderaan, waarbij een herstelinstallatie de oplossing bracht. Of via nieuwe download, of het Softwarescherm repareren. http://www.microsoftoffice2010forums.com/microsoft-word-2010/how-do-i-convert-word-2007-doc http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/officeappcompat/thread/58b72798-0eb7-429e-892b-0b3fcc195286
Link naar reactie
Even wachten tot gebruiker WindowsNL reageert, die heeft wellicht wel een oplossing. Je kan hem anders even pb sturen en hem op dit topic attenderen. WindowsNL is in dit subforum wel terug te vinden. Bovengenoemde oplossing werkt inderdaad met office2010 niet omdat die bestanden er inderdaad niet meer zijn.
Link naar reactie
[quote:70bd70a4a0="gerben3"]Daar staat hij dus niet :?[/quote:70bd70a4a0]Ja, zoals ik al aangeef, komt dat ook in die linken terug.[quote:70bd70a4a0="Rosturp"]waarbij een herstelinstallatie de oplossing bracht. Of via nieuwe download, of het Softwarescherm repareren.[/quote:70bd70a4a0]Zo moeilijk is dat toch niet om uit te testen :? Maar ja[quote:70bd70a4a0="arjant2"]Even wachten tot gebruiker WindowsNL reageert[/quote:70bd70a4a0]is ook een optie :wink:
Link naar reactie
Hoi Gerben, U heeft de "click to run" versie van Office 2010 gedownload, om dit probleem op te lossen moet u de reguliere versie van Office 2010 installeren met deze versie zijn de programma's wel direct te vinden via de verkenner en kunt u deze koppelen aan de extensies. Welke versie van Office 2010 heeft u in gebruik?
Link naar reactie
Hoi Gerben, U krijgt altijd de keuze tussen de 2 versies bij de aanschaf van uw Office 2010 pakket. Ook krijgt u de optie om een Office DVD na te bestellen. U kunt nu via http://msft.digitalrivercontent.net/office2010/X16-32006.exe de "reguliere" versie van Office 2010 downloaden. Zorg ervoor dat u deze met de aangeschafte productsleutel activeert.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...