Ga naar inhoud

HD Medion wordt niet herkend


Aanbevolen berichten

De externe HD van Medion wordt niet herkend in de computer (Windows 7). Bij apparaten en printers staat hij wel en werkt correct. Bij Medion geven ze aan, dat het aan Windows 7 ligt. Op een laptop met Vista wordt de HD wel direct herkend. De HD is net door Medion gerepareerd en er staat niets op. Aansluiting E-SATA. Ook via de USB ingang wordt de HD niet herkend. De HD is gerepareerd door Medion, omdat ik geen Windows backup kon maken. Ook een kleinere, oudere Medion HD wordt niet herkend. Het lijkt dus aan mijn computer(instelling) te liggen. Helaas heb ik niet zoveel verstand van computers.
Link naar reactie
- In de bios moet (e-)sata op de juiste instelling staan; (AHCI) geactiveerd. Wanneer het een systeem betreft met uitsparing voor externe HDD is dit waarschijnlijk al het geval Is de computer ook van het merk Medion? - Download en installeer de juiste drivers voor uw systeem van de (Medion) site: - Chipset (indien beschikbaar) - SATA (AHCI) driver - Bios update
Link naar reactie
[quote:cf3449567a="stibe1973"]- In de bios moet (e-)sata op de juiste instelling staan; (AHCI) geactiveerd. Wanneer het een systeem betreft met uitsparing voor externe HDD is dit waarschijnlijk al het geval Is de computer ook van het merk Medion? - Download en installeer de juiste drivers voor uw systeem van de (Medion) site: - Chipset (indien beschikbaar) - SATA (AHCI) driver - Bios update[/quote:cf3449567a] Het is ook een Medion computer. Kan het zijn, dat de Bios aangepast is bij de Windows 7 installatie? Hoe kan ik dit controleren?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...