Ga naar inhoud

Msconfig


Aanbevolen berichten

Het antwoord van Peter Vooges is zo gek nog niet, hij geeft aan dat het "eigenlijk" niet ter zake doet als het z'n werk maar gedaan heeft. En daarop geef jij dan weer geen antwoord. Overigens als je zoals jij al een tijdje mee loopt dan weet je ook dat het gebruikelijk is om het os te vermelden waarmee je werkt en of je na de laatste keer dat het wel werkte wijzigingen hebt aangebracht in je os of anderzins. Misschien is er iemand die je eigenlijke vraag dan kan beantwoorden.
Link naar reactie
Ik sluit mij bij de opmerking van gertcor volledig aan. Kijk als je als TS niet vermeld wat je hebt gedaan resp. uitgesloten in msconfig hoe verwacht je dan antwoord? Daarnaast lijkt het mij dat je firvool bezig bent in msconfig om het zomaar te noemen en wat verwacht je dan? Advies: schakel alles weer volgens de standwaarden waarden in msconfig weer in en ga dan uitsluiten wat je niet wilt, maar wel stuk voor stuk en dan kom je er dus achter wat de boosdoener is en heb je antwoord op je vage vraag!
Link naar reactie
Volgens mij heeft TS het niet speciaal over een boosdoener maar gewoon over een programma dat hij uitgeschakeld heeft. Ik gebruik zelf overigens een ander programma (WhatInStartup v1.22) en dat stelt nooit voor om opnieuw te starten. Ik denk dus ook niet dat dat nodig is. Het is natuurlijk wel zo dat pas na een herstart het betreffende programma niet meer opstart, mogelijk dat MSconfig daarom die melding gaf.
Link naar reactie
Hallo, Ik heb het denk wat onduidelijk beschreven maar het gaat om het volgende als ik in msconfig bij het tablad opstarten een programma wat stond aangevinkt uitvinkte dus niet meer wil laten opstarten en kies voor tpepassen vroeg msconfig de pc opnieuw opstarten na de wijziging, en dat vraagt het nu niet meer. Dat was mijn vraag. J.A.V. de Bont
Link naar reactie
[quote:45a2f4793c="Jdebont"]Hoe komt het dat mijn pc niet meer automatisch opstart na een programma te hebben uitgeschakeld in msconfig? Dit deed hij namelijk voorheen wel, er werd dan gevraagd om de pc opnieuw op te starten. Kan ik dit misschien ergens hebben uitgeschakeld? [/quote:45a2f4793c] Bij mijn weten is dit niet mogelijk. Verder had je bij je vraag inderdaad wel je Windows versie kunnen vermelden. Check voor alle zeker deze hyperlink over onderwerp [url=http://netsquirrel.com/msconfig/index.html]How to use MSCONFIG.[/url] Als het onlangs nog wel gewerkt heeft, zou je een herstelpunt kunnen terugzetten.
Link naar reactie
Het is wel mogelijk om dit te herstellen heb het antwoord gekregen op een ander forum. Zorg dat je een herstelpunt hebt. Met de register editor, ga je naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Shared Tools\MsConfig In het rechter venster, rechtsklik op 'NoRebootUI' en klik op 'Delete'. Dus bij deze is deze discussie gesloten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...