Ga naar inhoud

Installatie van Windows Automatisch Update MISLUKT.


Aanbevolen berichten

Dag allemaal, Ik heb een XP Home systeem met SP3 en gebruik automatisch updaten van Windows Update. En daar heb ik nu het volgende probleem mee. Na een installatie van 15 updates bleken er 7 mislukt te zijn en verscheen de volgende lijst: Mislukte beveiligings updates: KB980923: Beveiligingsupdate voor Microsoft Office InfoPath 2003 KB982157: Beveiligingsupdate voor Microsoft Office PowerPoint 2003 KB983503: Update voor het filter voor ongewenste e-mail in Outlook 2003 KB982134: Beveiligingsupdate voor Microsoft Office Word 2003 KB982122: Beveiligingsupdate voor Microsoft Office Publisher 2003 KB982133: Beveiligingsupdate voor Microsoft Office Excel 2003 KB982311: Beveiligingsupdate voor Microsoft Office 2003 Op zich kan ik hier mee leven, alhoewel ik dan niet weet waarom deze updates mislukken. Echter, bij elke keer opstarten verschijnt opnieuw het gele icoontje met de melding, dat er updates gereed staan om te installeren en als ik dat dan doe lukt mislukt het natuurlijk weer. Dus ik heb 2 vragen: waarom mislukken deze 7 updates en hoe kom ik van de windows melding af? Wie weet een oplossing?
Link naar reactie
a spreken we hier over een legale windows (want dàt zou wel eens het niet kunnen installeren kunnen verklaren) b bij een legale windows kan je ze ook handmatig gaan downloaden en installeren : Je moet dan gewoon de 'nummers' van de betreffende downloads kennen (de zg 'KB'-nummers: KB574859 vb) Je kan ze binnenhalen van http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=en&categoryid=7 (Engels) http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=nl&categoryid=7 Nederlands en ze dan handmatig gaan installeren - iets wat Lion al aangaf, maar hier heb je een andere downloadsite. c. Je kan er van afraken door naar windows update te gaan en dan niet voor 'Snel' te kiezen maar voor euh... 'Aangepast' dacht ik dat er stond. En daar de betreffende updates aangeven als 'ik moet van deze niet meer verwittigd worden' ('k ken ook de juiste formulering hier niet) Bedenk evenwel dat er verschillende beveiligingsupdates bij zijn en dat het (als je dus exell, powerpoint,... wèl zou gebruiken) aangewezen is dat je ze wèl degelijk installeert
Link naar reactie
Dat je Windows installatie legaal is zegt nog niks over office en dat zijn de updates die fout gaan . Dus is je office installatie ook legaal? Zoniet zou ik windows update gebruiken en niet Microsoft update. Het verschil is dat Windows update alleen je Windows installatie update en niet je office of andere Microsoft producten .
Link naar reactie
En is je Microsoft Office 2003 al voorzien van Service Pack 3 http://office.microsoft.com/nl-be/downloads/CD001022494.aspx In je topictitel staat "Installatie van Windows Automatisch Update mislukt." En je topic staat in OS Windows. Heb je dan ook problemen met het updaten van Windows XP zelf? Zo niet, dan zou je 'm door een moderator kunnen laten verplaatsen naar Anders (software).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...