Ga naar inhoud

Waar vind ik wel de nieuwste Atheros AR5007UG update?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop, die werkt op Vista Home Premium. Ik voer de Vista Upgrade Advisor 1.0 uit. Bij elk Vista type staat, dat ik de laatste update moet uitvoeren voor de Atheros AR5007UG Wireless network Adaptor, die te vinden is op de site van de fabrikant (Atheros Communications Inc.) Dit heb ik gedaan, maar deze update is niet nieuwer! De upgrader blijft aangeven, dat er een nieuwe update geïnstalleerd moet worden. Driveragent.com geeft ook aan, dat er een update geïnstalleerd moet worden en op configuratiescherm>apparaatbeheer>netwerkadaptors>Atheros aanklikken>stuurprogramma>stuurprogramma bijwerken>automatisch naar bijgewerkte stuurprogramma's zoeken. Dat aanklikken, vervolgens wordt aangegeven, dat ik het beste stuurprogramma heb geïnstalleerd! Is het een wonder, dat zowel de Vista Upgrader en Driveragent.com tot de conclusie komen, dat ik een Atheros update moet doen, of is Driveragent.com op de een of andere manier aan de Vista Upgrade Advisor gekoppeld? Heeft iemand de nieuwste update van de Atheros AR5007UG ?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...