Ga naar inhoud

Alle instellingen terug na herinstallatie


Aanbevolen berichten

Ik had Mozilla Thunderbird als e-mail client, maar die beviel me niet meer. Dus ik installeerde Eudora als alternatief. Deze nam onmiddelijk al mijn Thunderbird instellingen over, iets wat ik niet wilde. Ik heb dus Thunderbird grondig gedeïstalleerd met Revo Uninstaller op het 'zwaartse' niveau, en hetzelfde gedaan met Eudora. Vervolgens heb ik de boel opgeruimd met CCleaner, een registry cleaner gedraaid, en voor de zekerheid gedefragmeteerd. Daarna een reboot gedaan en Eudora opnieuw geinstaleerd. Met stomheid zag ik alle instellingen weer terug verschijnen. Zelfs het tabje dat ik de laatste keer open had laten staan stond nog open. Hoe kan dat? En hoe kom in nou van die instellingen af?
Link naar reactie
Tnx voor de tip. Het is uiteindelijk een downgrade naar Thunderbird 2 geworden, waar ik wel dik tevreden mee was en nu weer ben. Voor toekomstige wanhopige zoekers die op dit topic terecht komen omdat hun instellingen ook steeds terug blijven komen: Het zit 'm in de directory: C:\Users\username\AppData\Roaming\Thunderbird Daar staat het profiel in en deze directory blijft achter na een de-installatie. Zelf Revo uninstaller zag 'm over het hoofd. Even handmatig verwijderen dus. (Maak voor de zekerheid een backupje, je weet nooit)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...