Ga naar inhoud

windows xp, met key zonder cd


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een oude laptop staan, die helemaal verstopt is geraakt. Daarom heb ik de boel geformateerd en wil ik er opnieuw windows xp op zetten. Nu zit er op de onderkant van een laptop wel een sticker (voor xp pro) met een serial (het is een dell laptop), maar heb ik er geen windows xp cd-rom meer bij. Ik heb al een random windows xp pro cd'tje geprobeerd, maar die geeft aan dat de key niet klopt. Moet ik een bijzonder cd'tje hebben omdat het een Dell pc is? En waar zou ik die vandaan kunnen halen?
Link naar reactie
[quote:63dd1d12ca="computer_nerdo"]Hallo, Ik heb een oude laptop staan, die helemaal verstopt is geraakt. Daarom heb ik de boel geformateerd en wil ik er opnieuw windows xp op zetten. Nu zit er op de onderkant van een laptop wel een sticker (voor xp pro) met een serial (het is een dell laptop), maar heb ik er geen windows xp cd-rom meer bij. Ik heb al een random windows xp pro cd'tje geprobeerd, maar die geeft aan dat de key niet klopt. Moet ik een bijzonder cd'tje hebben omdat het een Dell pc is? En waar zou ik die vandaan kunnen halen?[/quote:63dd1d12ca] Je moet een OEM versie van XP Prof hebben.
Link naar reactie
[quote:4cceec9f16="tomvdlee"][quote:4cceec9f16="computer_nerdo"]Hallo, Ik heb een oude laptop staan, die helemaal verstopt is geraakt. Daarom heb ik de boel geformateerd en wil ik er opnieuw windows xp op zetten. Nu zit er op de onderkant van een laptop wel een sticker (voor xp pro) met een serial (het is een dell laptop), maar heb ik er geen windows xp cd-rom meer bij. Ik heb al een random windows xp pro cd'tje geprobeerd, maar die geeft aan dat de key niet klopt. Moet ik een bijzonder cd'tje hebben omdat het een Dell pc is? En waar zou ik die vandaan kunnen halen?[/quote:4cceec9f16] Je moet een OEM versie van XP Prof hebben.[/quote:4cceec9f16] of een andere key :wink:
Link naar reactie
[quote:6b223a8367="Passer"]Als het een Dell is, heeft ie toch een (verborgen) recover-partitie zodat jij je systeem (met behulp van een door Dell geleverde CD) terug naar de beginsituatie kan zetten ?[/quote:6b223a8367] Na het formateren niet meer :oops: Geen idee eigenlijk ook of we die cd nog ergens hebben liggen. maar de boel werkt nu dus dat is prima :) bedankt voor alle info
Link naar reactie
[quote:bd1989be27="bsa100"][quote:bd1989be27="tomvdlee"]Je moet een OEM versie van XP Prof hebben.[/quote:bd1989be27] of een andere key :wink:[/quote:bd1989be27] DELL levert allemaal OEM licenties. Dus als de PC van DELL afkomt met die opgeplakte sticker kan je er wel van uitgaan dat het een OEM versie is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...