Ga naar inhoud

Boot Cd True Image 11 en Windows 7-64 werkt niet


Aanbevolen berichten

Zo wel de originele Cd als met "opstartmedia" gemaakte boot cd is niet bruikbaar. Zowel een muis met draadje als draadloos toetsenbord en idem muis geeft geen sjoege. Nu gebruik ik normaal de op de harde schijf geïnstalleerde software, maar voor een eventuele crash zou een werkende boot cd toch wel handig zijn. Onder vista heb ik er een die ook draadloos spul opstart. Iemand een bruikbare suggestie? b.v.d.
Link naar reactie
[quote:3d95d80168="bsa100"]ik gebruik Acronis True Image Home 2010 . werkt perfect met win 7 64bit . ja kan ook Maxblast proberen als je tenminste een maxtor of seagate hdisk bezit . dat werkt ook goed met win 7 64 bit[/quote:3d95d80168] De vraag was niet hoe ik het aan het werk krijg. Ik heb het geïnstalleerd op C-partitie en schrijf eens per week ruim 1½ TB weg op externe schijf De vraag gaat over het verkrijgen/maken van een werkende boot cd voor het geval het systeem crashed (zie mijn vraag)
Link naar reactie
[quote:89adf88d3d="h.enk"]Zo wel de originele Cd als met "opstartmedia" gemaakte boot cd is niet bruikbaar. Zowel een muis met draadje als draadloos toetsenbord en idem muis geeft geen sjoege. Nu gebruik ik normaal de op de harde schijf geïnstalleerde software, maar voor een eventuele crash zou een werkende boot cd toch wel handig zijn. Onder vista heb ik er een die ook draadloos spul opstart. Iemand een bruikbare suggestie? b.v.d.[/quote:89adf88d3d]Je hebt neem ik aan ook recht op hun helpdesk. Wat adviseren die?
Link naar reactie
[/quote]Je hebt neem ik aan ook recht op hun helpdesk. Wat adviseren die?[/quote] Heb ik niet geprobeerd: Om rede van privacy registreer ik in het algemeen niet en moet ik al wel een mailadres vermelden doe ik dat meestal op een tijdelijk. Ga nu eerst even een poosje "recreëren" en kom er later wel op terug :D
Link naar reactie
Met de originele schijf van True Image kon je ook booten, tenminste dat kan ik op mijn oude pc met versie 9. Ik heb daarmee voor de zekerheid ook een bootable schijf gebrand maar met de originele gekochte schijf lukte het ook. Uiteraard wel eerst in je bios je cd/dvd station als eerste zetten. Ik heb nu W7 HP 64 bits dus ik zal versie 10 (indien nog verkrijgbaar) en anders versie 11 moeten kopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...