Ga naar inhoud

acer 3690 revovery cd/dvd


Aanbevolen berichten

Mijn vriendin heeft een acer 3690 latop en die had wat kuren. Nu heb ik die pc terug naar fabrieks instellingen gezet via de optia alt + f10. Dit alles is perfect gegaan en laptop werkt prima. Echter wat ik niet wist is als je het op deze wijze doet, dat je dan de e-recovery optie kwijt bent. Ik kan dus geen backup meer maken van de veborgen partitie. Zolang er niks met de harddisk aan de hand is , is dit geen probleem de optie alt + f10 werkt. Ik heb acer gebeld en die vertelde me dat door de optie alt + f10 te gebruiken de laptop terug wordt gezet naar de fabrieks instelling , maar dat je inderdaad de optie e recovery kwijt bent. Ik kan een nieuwe recovery dvd bestellen, maar dat kost ¤ 60,00 en dat vind ik een beetje te veel van het goede. Weet iemand hier hoe ik de verborgen partitie alsnog veilig kan stellen? Ik heb op internet gezocht naar een recovery dvd voor de acer 3690, maar heb zelf niks kunnen vinden.
Link naar reactie
Had je op de site van Acer deze [url=ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/empowering_technology/NB%20ET2%20user%27s%20guide/Acer%20eRecovery%20Management%20Dutch.pdf]Acer eRecovery Management[/url] PDF al gecheckt? Eventueel zou je image back-ups kunnen maken van de verborgen- en Windows partitie. Een aantal freeware image applicaties worden beschreven in deze hyperlink [url=http://www.thefreecountry.com/utilities/backupandimage.shtml]Free Hard Disk and Partition Imaging and Backup Software.[/url]
Link naar reactie
Ja dat verhaal had ik al gelezen, maar het wazige is dat als je de optie alt + F10 gebruikt, dat je dan die e recovery optie niet meer hebt. Bedankt voor de gegeven link, maar helaas zie ik daar door de bomen he bos niet meer, weet iemand bij de gegeven link van jolo, welk programma ik het best kan gebruiken om een verborgen partitie te backuppen ?
Link naar reactie
Tja, een e recovery die je maar éénmalig kunt gebruiken, vind ik ook vreemd. In ieder geval mooi dat het je toch nog gelukt is met een freeware image applicatie. Dit vooral omdat deze doorgaans minder mogelijkheden hebben en minder gebruikersvriendelijk zijn, dan de commerciële versies.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...