Ga naar inhoud

microsoft office 2010


Aanbevolen berichten

hallo ik heb van iemand microsoft office 2010 gekregen. waarschijnlijk heeft hij hem illegaal, maar dat wet ik niet zeker. maar nu is mijn vraag: als ik deze installeer en ik g outlook gebruiken. kan er dan geen virus inzitten die mijn e-mail account hackt? en als ik nu een virusscanner over het bestand laat lopen en vind geen virussen? graag zo snel mogelijk hulp! B.V.D Mitch
Link naar reactie
Ik zou er niet aan beginnen. Niet doen. Gewoon even wachten tot juni of juli (geloof ik) als de legale versie van Office 2010 op de markt is. Dan heb je ook het voordeel van gratis updates en dat soort dingen meer. En je weet tenminste zeker dat je geen virus hebt. Bij een illegale versie is die kans vrij groot namelijk. Het kan ook om een beta-versie van Office 2010 gaan. Dan is het wél legaal, maar als je het niet zeker weet, moet je het risico niet nemen. Trouwens, de beta kun je ook zelf downloaden, helemaal legaal (wel in het Engels zonder ondersteuning voor Nederlands).
Link naar reactie
Op [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Office_2010]Wikipedia[/url] staat vermeldt dat Microsoft Office 2010 is uitgebracht, maar is nog niet in de (online)winkel verkrijgbaar. Als je van iemand een Microsoft Office 2010 DVD hebt gekregen, zou het inderdaad een Bèta versie kunnen zijn. Als deze op een zelfgebrande DVD staat, zou er inderdaad een virus in kunnen zitten. Echter zijn er ook computerbladen die een DVD meeleveren met daarop Microsoft Office 2010 Bèta. Maar dat staat dan wel duidelijk op de professioneel uitziende DVD vermeld, waarop ook staat vermeld bij welk computerblad deze werd meegeleverd. Die zou je wel veilig kunnen installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...