Ga naar inhoud

Spellingscontrole Engels niet weg te krijgen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik werk in Vista met Word 2007. Elke keer gaat Word Nederlandse tekst controleren met de Engelse spelling. Uiteraard zet ik hem dan op Nederlands. Stel dat ook standaard in. Maar telkens verandert het weer naar Engels. Via Opties voor Word onder de Office knop heb ik bij Taalinstellingen Engels weggehaald bij Ingeschakelde bewerkingstalen. De primaire bewerkingstaal staat daar ook op Nederlands. Word opnieuw gestart. En wat blijkt? Als ik ga typen, staat weer de spelling op Engels!!!! Wie weet de oplossing? Vast bedankt voor eventuele reacties. Ineke
Link naar reactie
Het probleem is tamelijk eenvoudig op te lossen, ga naar: configuratiescherm. Land en en Taal. Kies dan Toestenborden en taal. Kies toetsenborden wijzigen. Kijk of je standaardtaal ingesteld staat op: Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (Internationaal) klik op toepassen en op Ok en de spelling van Word instellen op Nederlands als dat nu niet het geval is en voortaan blijft deze standaard staan op de juiste taal! Dit probleem had ik ook en dat heb ik zo opgelost! groetjes, Dilbert.
Link naar reactie
[quote:5a9bb68bb7="dilbert55"]Het probleem is tamelijk eenvoudig op te lossen, ga naar: configuratiescherm. Land en en Taal. Kies dan Toestenborden en taal. Kies toetsenborden wijzigen. Kijk of je standaardtaal ingesteld staat op: Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (Internationaal) klik op toepassen en op Ok en de spelling van Word instellen op Nederlands als dat nu niet het geval is en voortaan blijft deze standaard staan op de juiste taal! Dit probleem had ik ook en dat heb ik zo opgelost! groetjes, Dilbert.[/quote:5a9bb68bb7] Ik heb jouw advies overgenomen en zo te zien werkt het. Super!!! Dank je wel. Ineke
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...