Ga naar inhoud

Hoe brand ik AVI met ondertitels in Nero?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een .avi bestand (film) en een .srt bestand (ondertiteling) die ik graag met Nero 6 wil branden. Op mijn pc spelen beide perfect: de film en de ondertiteling lopen prima gelijk (als ik dubbelklik op de avi, dan start automatisch de ondertiteling met Vobsub), maar ik kijk mijn films graag gewoon op tv, dus hoe zorg ik dat ze beide goed gebrand door Nero worden? Normaal brand ik mijn films met Nero door: maak uw eigen film>videobestanden toevoegen en branden maar.
Link naar reactie
Ik dacht dat dat wel besproken werd op www.sectie.be. Maar in het kort: eerst zeker weten dat de ondertiteling wel in orde is, geen extreme taalfouten, niets vergeten, synchroom (subsync). Dan in NERO branden als 'alle bestanden' (wel sub zelfde titel geven als de .avi: bijvoorbeeld: 'mijnfilm.avi' en 'mijnfilm.srt'....en voila! Werkt volgens mij alleen als je dvd speler zowel avi/divx als srt ondersteunt. Wil je een gewone dvd maken, dan zul je die srt toch echt moeten integreren in het videobestand. Als beschreven op sectie.be.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...